Project Description
Maskun Kalustetalo
Maskulle olemme saaneet olla vuosien aikana tekemässä monenlaista aina myymälähaastatteluista verkkokaupan kehittämiseen ja mainonnan suunnitteluun. Yhteinen nimittäjä tekemiselle on ollut asiakaslähtöisyys: huonekaluostajien ääntä on pyritty tuomaan yhä enemmän osaksi yrityksen toiminta- ja päätöksentekokulttuuria.
Matkan aikana Masku on vahvistanut verkkokauppansa roolia alalla, joka on perinteisesti nojannut lähes yksinomaan kasvokkain tehtävään myyntityöhön. Samalla mielikuva Maskusta pelkkänä halpaketjuna on alkanut muuttua: hyvien tarjousten rinnalle on alkanut nousta tietoisuus huippulaadukkaista ja moderneista mallistoista.
“Yhteistyö Differentin kanssa on aina ketterää ja kehittävää. Kun brief on selkeä, Different perehtyy asioihin antaumuksella. Differentin työmallit ovat hankkeissa asiakkaita kuuntelevia ja samalla myös organisaatiota kehittäviä. Mikä parasta, pöytään tulee aina useampi selkeä mielenkiiintoinen ehdotus punnittavaksi.”