Esittelyt

MARKUS SILASTE
Viestintä | Strategia | Palvelumuotoilu
Markus on copywriter-taustainen palvelumuotoilija, joka on erikoistunut verkkokauppojen kilpailuetujen kirkastamiseen asiakkaita osallistavin menetelmin. Itsekin verkkokauppiaana aiemmin toiminut Markus on viime vuosina auttanut kymmeniä kotimaisia kauppoja erottumaan kilpailusta, kiteyttämään vahvuuksiaan ja menestymään paremmin.

MATTI VAHTERA
Käytettävyys | Visuaalisuus | Palvelumuotoilu
Matti on AD-taustainen palvelumuotoilija, joka on erikoistunut verkkokaupan asiakasymmärryksen syventämiseen ja kaupalliseen muotoiluun. Helsingin ja Lontoon design-toimistoissa sekä parissa startupissa mukana ollut Matti viihtyy saadessaan luoda yhdessä kauppojen ja näiden asiakkaiden kanssa paremmin toimivia ja myyviä palveluita.
Soittele
Puhelinnumerot
Markus: 050 3647 349
Matti: 050 3211 603
Tule käymään
Osoite
Torkkelinkatu 7 A 3
(Sisäänkäynti Torkkelinkujalta)
00500 Helsinki
Saatavissa hyvin varustetuista neuvotteluhuoneista
Saatavilla hyvin varustetuista neuvotteluhuoneista
Uskomme, että tämän ja huomispäivän kilpailussa pärjäävät parhaiten ne yritykset, jotka ovat valmiita kokeilemaan ennakkoluulottomasti uusia tapoja asiakkaidensa odotusten täyttämiseksi. Jos se tuntuu sinun jutultasi, niin tervetuloa kokeilemaan jotain erilaista.
YhteIstyökumppanimme
Olemme osa isompaa ammattilaisten verkostoa: käytämme monia yhteistyökumppaneitamme jatkamaan tarvittaessa omaa tarjontaamme. Verkostomme kattaa erityisesti digitaalisen kaupan osaajia.

Verkkokaupan strategia
Leevi tunnetaan kotimaisen verkkokaupan vahvana vaikuttajana. Hän on henkilökohtaisesti tutustunut yli 500 suomalaiseen verkkokauppaan, ja ollut vaikuttamassa suoraan kymmenien yritysten digitaaliseen strategiaan ja verkkokaupan kasvuun. Lisäksi hän on perehtynyt digitaaliseen kauppaan USA:ssa, Kiinassa, Venäjällä sekä eri puolilla Eurooppaa.

Kasvumarkkinointi
Mikko ja Mirka tarjoavat systemaattista käytännön apua, jolla digitaalisen markkinoinnin kasvukäyrä saadaan alusta asti ylöspäin.
”Uskomme, että moderni ja tuottava tietotyö, kuten onnistunut kasvumarkkinointi, edellyttää kokonaisvaltaista lähestymistapaa haluttujen tulosten saavuttamiseen. Yksilöiden ja organisaatioiden tavoitteet on sovitettava yhteen sopivalla tavalla.”

eCom-coachaus
Ennen Janica työskenteli Finnairilla ja oli mukana tuplaamassa Finnair Holidaysin myynnin vuodessa. Nyt hän hyödyntää niitä keinoja pk-yritysten verkkokauppojen kasvattamisessa.
Janicalla on yli 10 vuoden kokemus digitaalisen liiketoiminnan tehtävistä tunnetuilla kuluttajabrändeillä kuten Holiday Club, Amer Sports ja Nespresso.