Selkeät askeleet myynnin parantamiseen
Keräämämme lista koostuu yli sadasta kohdasta, jolla verkkokaupan konversiota voidaan parantaa. Osa on helppoja korjata, osa vaatii vähän työtä. Voitte lähteä kehittämään kauppaanne itse listan pohjalta, mutta toki jeesailemme myös mielellämme.
Tämän listan tarkoitus on poistaa oston esteitä ja tehdä asiakkaan ostokokemuksesta mahdollisimman sujuva. Toki mukana on myös elementtejä, jotka vähän puskevat asiakasta ostoa kohti – mutta sehän onkin verkkokaupan tehtävä, eikös?

Yli sata asiaa, jotka auttavat sinua kehittämään verkkokauppaasi
Vaihtoehtoja verkkokauppasi konversion parantamiseksi:

1. Tarkasta ja kehitä omatoimisesti
Lataa Verkkokaupan konversiolista ja tarkasta sen avulla oma verkkokauppasi. Jos ja kun törmäät asiaan, joka vaatii design-apua, autamme mielellämme.

2. Tilaa verkkokaupan pikakartoitus
Laita meidät hommiin. Me katsomme kauppasi ripeästi läpi ja kerromme mitä asioita voisit yleisellä tasolla parantaa ja mitkä asiat ovat jo kohdallaan.

3. Tilaa CRO -auditointi ja uusia kehitysideoita
Me auditoimme verkkokauppasi ostopolut systemaattisesti läpi ja teemme listan best practice -tietoon pohjautuvista hypoteeseista myynnin parantamiseksi.