Selkeät askeleet myynnin parantamiseen

Keräämämme lista koostuu yli sadasta kohdasta, jolla verkkokaupan konversiota voidaan parantaa. Osa on helppoja korjata, osa vaatii vähän työtä. Voitte lähteä kehittämään kauppaanne itse listan pohjalta, mutta toki jeesailemme myös mielellämme.

Tämän listan tarkoitus on poistaa oston esteitä ja tehdä asiakkaan ostokokemuksesta mahdollisimman sujuva. Toki mukana on myös elementtejä, jotka vähän puskevat asiakasta ostoa kohti – mutta sehän onkin verkkokaupan tehtävä, eikös?

Yli sata asiaa, jotka auttavat sinua kehittämään verkkokauppaasi

Tarkista, että asiakaskokemus on optimaalinen koko ostopolun ajan

Poista oston esteitä verkkokaupastasi

Varmista, että asiakas luottaa verkkokauppaasi

Tee tuotteiden lisäämisestä ostoskoriin helppoa ja houkuttelevaa

Kehitä ja optimoi konversiota systemaattisesti

Vaihtoehtoja verkkokauppasi konversion parantamiseksi:

1. Tarkasta ja kehitä omatoimisesti

Lataa Verkkokaupan konversiolista ja tarkasta sen avulla oma verkkokauppasi. Jos ja kun törmäät asiaan, joka vaatii design-apua, autamme mielellämme.

2. Tilaa verkkokaupan pikakartoitus

Laita meidät hommiin. Me katsomme kauppasi ripeästi läpi ja kerromme mitä asioita voisit yleisellä tasolla parantaa ja mitkä asiat ovat jo kohdallaan.

3. Tilaa CRO -auditointi ja uusia kehitysideoita

Me auditoimme verkkokauppasi ostopolut systemaattisesti läpi ja teemme listan best practice -tietoon pohjautuvista hypoteeseista myynnin parantamiseksi.

Ota yhteyttä